SZOLGÁLTATÁSAINK
Márkastratégia
Startolj nyerő pozícióból: stratégiai workshopjaink segítségével megértheted, ki vagy valójában, hogyan kommunikálhatod ezt hatékonyan, és hogyan emelkedhetsz ki versenytársaid közül. Szerezd meg a neked járó piaci részesedést, építs szoros kapcsolatot vevőiddel emberközpontú márkáddal, és tedd jobbá a világot!
Hogyan segíti a márkastratégia a vállalkozásodat?
A stratégiai megközelítés az üzleted minden területére kihat, és egyaránt segíti a belső és a külső növekedést. Elengedhetetlen alap a működéshez, a kommunikációhoz, és a vizuális megjelenésedhez is.
Tisztában leszel azzal, hogy ki vagy, hová juthatsz és mit kell tenned
Áss mélyre és ismerd meg a márkád alapköveit: a jelenedet, a jövődet, a miértedet, a célcsoportodat, a versenytársak közül kiemelő pozícionálást, a márkaszemélyiségedet és -hangodat, a verbális márkádat (ezek nélkül nincs kifejező arculat!) Ezen alapok tisztázása által felszabadító rálátás birtokába kerülsz.
Jobb üzleti döntéseket hozol
A márkaDNS egy olyan kiindulópont, amely akkor is világítótoronyént vezet majd, ha épp kihívást jelentő üzleti döntéseket kell meghoznod. Azzal, hogy az értékeid mentén működsz, bizalmat építesz azok felé is, akinek dolgozol (meglévő és potenciális ügyfelek) és azok felé is, akikkel egy hajóban evezel (csapattagok és munkatársak).
Az alkalmazottaid elkötelezettsége nő
Ha alkalmazottaid ismerik a víziódat és úgy választod ki őket, hogy osztozzatok a márkád értékein, akkor együttműködőbbek, elkötelezettebbek lesznek, és létrejön egy olyan céges kultúra, amely nemcsak magához vonzza a legtehetségesebbeket, hanem meg is tudja őket tartani.
Tudod, mit és hogyan kommunikálj
A történetmesélés (storytelling) életre szóló ügyfeleket szerezhet a márkádnak. Ha következetesen tudod kommunikálni az értékeidet és azt, amiben hiszel, a hasonlóan gondolkodókat vonzod majd be. Márkaüzenet- és storytelling keretrendszerünk megkönnyíti számodra a marketingkommunikációt is.
A sikeres márkastratégiához vezető út
Ahogy mi csináljuk
Szoros együttműködésen alapuló, egyedi módszertannal működő folyamatunk során végigvezetünk egy olyan elsöprő erejű felfedezésen, amely felszínre hozza a márkád alapértékeit, céljait, az alapítók vízióját. A pozícionáláshoz szükség lesz a célcsoport és a versenytársak megismerésére is. Megalkotjuk a márkád személyiségét, a márkahangodat, a verbális márkádat.
A folyamatot helyzetelemzéssel kezdjük. Ezt követő márkastratégiai workshopjainkon minden olyan kérdés előkerül, amelyeket megválaszolva a birtokunkba kerülő információ lepárlásával és ennek egyszerű nyelvezetre történő lefordításával nélkülözhetetlen vezérfonalhoz juttatunk, amely ezt követően céged működésének, az arculatodnak, a kommunikációdnak az alapja lesz.
A végeredményt a brand book-ban, a márkabibliádban rögzítjük, amit bármikor újra elővehetsz.
Milyen témákat érintünk a folyamat során?
Érdekelnek a további részletek? Kérj ingyenes konzultációt!
Olvass bele a blogba!
Tudj meg többet a márkastratégiáról
Az AIR film 7 tanulsága – márkastratégiai minikurzus a moziban
1984-ben járunk. A Nike épp leszálló ágban, az 1980-as évek nem indultak…
Vásárlói életút – szólítsd meg és kísérd el a célközönséged!
A mai versenyhelyzetben létfontosságú, hogy megértsd, a potenciális ügyfeleid, vásárlóid milyen érintkezési…
Rebranding – mi ez és mikor van rá szüksége egy cégnek?
Ahogy a piacok fejlődnek, úgy fejlődnek a vállalkozások is. Az egykor releváns…
Mi az a branding? Öntsünk tiszta vizet a pohárba!
Gyakran találkozom azzal, hogy rosszul használja valaki a branding fogalmát, ezért most…
Márkaszemélyiség akcióban: a Bohóc
A márkaszemélyiség létrehozása egy kihagyhatatlan márkastratégiai eszköz, ha szeretnél mélyebb szinten kapcsolódni…
Így néz ki egy profi cég brand bookja
Meséltem már egy korábbi cikkemben az arculati kézikönyvekről, mit tartalmaz általában, és…