SZOLGÁLTATÁSAINK

Márkastratégia

Startolj nyerő pozícióból: stratégiai workshopjaink segítségével megértheted, ki vagy valójában, hogyan kommunikálhatod ezt hatékonyan, és hogyan emelkedhetsz ki versenytársaid közül. Szerezd meg a neked járó piaci részesedést, építs szoros kapcsolatot vevőiddel emberközpontú márkáddal, és tedd jobbá a világot!

Hogyan segíti a márkastratégia a vállalkozásodat?

A stratégiai megközelítés az üzleted minden területére kihat, és egyaránt segíti a belső és a külső növekedést. Elengedhetetlen alap a működéshez, a kommunikációhoz, és a vizuális megjelenésedhez is.

márkastratégia workshopok

Tisztában leszel azzal, hogy ki vagy, hová juthatsz és mit kell tenned

Áss mélyre és ismerd meg a márkád alapköveit: a jelenedet, a jövődet, a miértedet, a célcsoportodat, a versenytársak közül kiemelő pozícionálást, a márkaszemélyiségedet és -hangodat, a verbális márkádat (ezek nélkül nincs kifejező arculat!) Ezen alapok tisztázása által felszabadító rálátás birtokába kerülsz.

Jobb üzleti döntéseket hozol

A márkaDNS egy olyan kiindulópont, amely akkor is világítótoronyént vezet majd, ha épp kihívást jelentő üzleti döntéseket kell meghoznod. Azzal, hogy az értékeid mentén működsz, bizalmat építesz azok felé is, akinek dolgozol (meglévő és potenciális ügyfelek) és azok felé is, akikkel egy hajóban evezel (csapattagok és munkatársak).

Az alkalmazottaid elkötelezettsége nő

Ha alkalmazottaid ismerik a víziódat és úgy választod ki őket, hogy osztozzatok a márkád értékein, akkor együttműködőbbek, elkötelezettebbek lesznek, és létrejön egy olyan céges kultúra, amely nemcsak magához vonzza a legtehetségesebbeket, hanem meg is tudja őket tartani. 

Tudod, mit és hogyan kommunikálj

A történetmesélés (storytelling) életre szóló ügyfeleket szerezhet a márkádnak. Ha következetesen tudod kommunikálni az értékeidet és azt, amiben hiszel, a hasonlóan gondolkodókat vonzod majd be. Márkaüzenet- és storytelling keretrendszerünk megkönnyíti számodra a marketingkommunikációt is.

A sikeres márkastratégiához vezető út

Ahogy mi csináljuk

Szoros együttműködésen alapuló, egyedi módszertannal működő folyamatunk során végigvezetünk egy olyan elsöprő erejű felfedezésen, amely felszínre hozza a márkád alapértékeit, céljait, az alapítók vízióját. A pozícionáláshoz szükség lesz a célcsoport és a versenytársak megismerésére is. Megalkotjuk a márkád személyiségét, a márkahangodat, a verbális márkádat.

A folyamatot helyzetelemzéssel kezdjük. Ezt követő márkastratégiai workshopjainkon minden olyan kérdés előkerül, amelyeket megválaszolva a birtokunkba kerülő információ lepárlásával és ennek egyszerű nyelvezetre történő lefordításával nélkülözhetetlen vezérfonalhoz juttatunk, amely ezt követően céged működésének, az arculatodnak, a kommunikációdnak az alapja lesz.

A végeredményt a brand book-ban, a márkabibliádban rögzítjük, amit bármikor újra elővehetsz.

Milyen témákat érintünk a folyamat során?

piaci környezet
célcsoport
márkaDNS
pozícionálás
márka-
személyiség
verzal márkahang
márkahang
üzenet
storytelling
névadás
szlogenadás

Érdekelnek a további részletek? Kérj ingyenes konzultációt!

Olvass bele a blogba!

Tudj meg többet a márkastratégiáról